Thursday, December 30, 2010

ex van Babette van Veen - Bas Westerweel valt voor buurvrouw Vivian

De nieuwe liefde van Bas Westerweel is bekend. De ex-man van Babette van Veen is dolverliefd op zijn oud-buurvrouw Vivian.


"Het is allemaal daarna gebeurd. Ja, hoe gaat dat? Vivian en ik zaten allebei in dezelfde situatie. We waren allebei doodongelukkig, zaten in de verkeerde relatie. En daarin vonden we elkaar."

Volgens Bas kwamen de vlinders pas later: "Ik ben niet van Babette afgegaan omdat ik tot over mijn oren verliefd was op Vivian. Zo is het niet gegaan. Ik was gewoon al een aantal jaren ongelukkig:"

"De koek was op. En toen kwam ik Vivian tegen en de vonk sprong gelijk over. Ik ben vreselijk verliefd op haar."

Babette zelf was al langer op de hoogte van de geruchten dat Bas zou zijn gevallen voor de buurvrouw. "Dat zou zo maar kunnen, wil ik daar alleen over kwijt. Ik wil er eigenlijk niet mee bezig zijn, het is al pijnlijk genoeg", liet ze zich eerder ontvallen.