Friday, December 24, 2010

Eva Jinek twijfelt niet aan Bram Moszkowicz


Eva Jinek heeft geen moment aan de bedoelingen van haar vriend Bram Moszkowicz getwijfeld na kritiek op de manier waarop hij omgaat met vrouwen. Twee ex-geliefden van de advocaat waarschuwden Eva in hun boek voor zijn botte gedrag.

De dames werden naar eigen zeggen zonder pardon aan de kant gezet door de strafpleiter. Die waarschuwing bracht Jinek geen moment aan het twijfelen.

"Ik stap zelf nooit lichtzinnig in een relatie en ik heb ook niet het idee dat er nu met mij lichtzinnig wordt omgegaan", zegt de 32-jarige nieuwslezer in het Volkskrant Magazine. "Ik kan Bram alleen maar toetsen aan wat ik thuis heb en dat brengt mij niet aan het twijfelen."

Gênant

De ontmoeting tussen haar 50-jarige geliefde en haar moeder verliep gênant voor Eva. "Ze zei: zeg maar jij hoor, schatje, zo groot is het leeftijdsverschil tussen ons niet. Verschrikkelijk", vond Jinek. "Maar vanaf dat moment was het goed."

Eva omschrijft haar Bram als een gevoelig persoon. "Het is een figuur hè? Wat een figuur. Een hele lieve, gevoelige, joodse man." Of Jinek en Moszkowicz denken aan trouwen, laat de presentatrice in het midden.