Sunday, October 18, 2009

George Clooney vroeg Renee Zellweger om hulp bij aankomen

Clooney vroeg Zellweger om hulp bij aankomen'





AMSTERDAM – George Clooney heeft bij Renee Zwellweger aangeklopt voor tips om aan te komen. De acteur moest voor een rol in de film Syriana bijna twintig kilo aankomen en zag deze opgave niet zitten.

Dat meldt het Amerikaanse OK Magazine zaterdag.

Zellweger is een oude vriendin van Clooney en heeft veel ervaring met aankomen en afvallen. Voor haar rol in de films over Bridget Jones moest ze meerdere malen er flink wat kilo's aan eten.


"Toen ik hoorde dat ik een dikke CIA-agent moest spelen weigerde ik mneteen een fatsuit aan te trekken", aldus Clooney. "Dat zou er zo nep hebben uitgezien en dus belde ik Renee op."

Bier en pasta

Naar verluidt zag Clooney het helemaal niet zitten om aan te komen, maar kon hij er niet onderuit omdat hij de rol erg graag wilde spelen.

Uiteindelijk gaf Zellweger hem genoeg tips om zijn doel te bereiken: "Ze vertelde me dat elke avond een paar biertjes erg goed helpen. Ook veel borden met pasta en room hebben haar in het verleden geholpen en het werkte bij mij net zo goed!"