Monday, August 26, 2013

Nienke Hoogervorst en Bram Moszkowicz weer een koppel

Bram Moszkowicz de ex-advocaat is weer terug bij zijn oude liefde Nienke Hoogervorst. 

Bram Moszkowicz en Nienke Hoogervorst hebben elkaar in 2005 ontmoet in de talentenjacht De Nieuwe Moszkowicz die Nienke won. Aan de relatie tussen Nienke Hoogervorst en Bram Moszkowicz kwam een paar jaar geleden een einde toen Moszkowicz een relatie begon met Eva Jinek, die nu inmiddels samen is met DWDD bioloog Freek Vonk. 

Bram Moszkowicz beleeft momenteel een moeilijke tijd nu hij niet meer mag werken als advocaat. Bram Moszkowicz nam grote hoeveelheden (crimineel?) contant geld aan van cliënten zonder dit te melden. "Het is alsof het penseel van de schilder is afgenomen", aldus Bram Moszkowicz. "Het heeft diepe indruk op me gemaakt."

Toch zit hij niet bij de pakken neer. "Ik was een vechter, ik ben een vechter, daarom zit ik hier ook", aldus Bram Moszkowicz. "Ik ben niet depressief geweest, maar ik merkte dat het me meer deed dan ik had verwacht."