Thursday, September 08, 2011

Amanda Balk en Afrojack uit elkaar

De zwangere Amanda Balk (23) is door Nick van de Wal, ook bekend als DJ Afrojack, na een ruzie over vreemdgaan op straat gezet.

Dit meldde RTL Boulevard woensdagavond 7 september 2011. De Gouden Kooi-ster zou aan het entertainmentprogramma verteld hebben dat Afrojack, echte naam Nick van de Wall, vreemd zou zijn gegaan. Amanda Balk heeft hem daar vervolgens op aangesproken, met alle gevolgen van dien.
"Ik ben zonder pardon op straat gezet, mijn spullen zijn uit zijn huis gehaald en in een opslagloods geplaatst. Ik heb niets." Amanda is doodziek van de situatie en ze heeft het bovendien helemaal gehad met Nick. "Er is alleen nog maar Afrojack en geen Nick. Hij is geen trouwe man. Als ik daar dan iets van zeg , zet hij mij op straat. Het is vreselijk."
Afrojack en de veertien weken zwangere Amanda waren enkele weken geleden nog door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", liet Amanda toen weten. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack waren twee jaar samen. Hun kindje wordt in maart verwacht. Het management van de dj heeft bevestigd dat de relatie tussen de twee verleden tijd is. Hoe Amanda haar woonsituatie gaat invullen is nog onbekend. Afrojack heeft een grote hypotheek op zijn huis, waarvan hij nu de woonlasten alleen gaat dragen.

Lees hier meer over in het archief rechtsboven.