Thursday, June 30, 2011

Bachelor Lars Vreugdenhil alweer vrijgezel!

De bachelor Lars Vreugdenhil en de Zoetermeerse Karin hebben hun relatie niet lang volgehouden. Thuis in Nederland vertelde Lars een week later dat ze er binnen een paar uur achter waren dat het waarschijnlijk niets kon worden. Dat vertelt tweede keus Mariëlla na de opnames op Curacao en in Dubai. De liefde tussen Lars en Karin was dus geen lang leven beschoren.

 
Bachelorette Mariëlla heeft nu een relatie met Sven, de beste vriend van Bachelor Lars.„Lars vindt het fijn voor zijn vriend Sven. Maar ik zat er wel mee", zegt de donkerharige schone Mariëlla spontaan. „Een week na de Bachelor opnames in Dubai zijn Lars en ik uit eten geweest in Nederland. Met Bachelorette Karin was het toen al bijna voorbij. We praatten over waarom hij mij niet had gekozen. Een grote misser, vond ik. Eigenlijk was ik heel boos op Lars."
Mariëlla is nu gelukkig dat ze niet eerste, maar tweede is geworden bij de Bachelor. „Toen ik in Nederland uit eten ging met Lars was het meteen al anders. We zaten daar in Curaçao en Doebai toch op heel romantische plekjes. Hier was alles weer gewoon. Ik zag dat Lars en ik toch eerder gewoon vrienden dan geliefden waren. Misschien dat zijn afwijzing me ook dwarszat. Ik weet niet of hij dat nog had kunnen goedmaken. Een week later ging ik met hem en zijn vrienden naar het Amsterdamse Strand Zuid. En toen had ik eigenlijk de hele avond leuk contact met Sven."
Enthousiast: „Met hem klikte het meteen. Ik voelde iets speciaals, een tinteling, iets wat je met weinig mannen hebt. Hij is blond, heeft pretoogjes en is heerlijk ondernemend. Hij heeft een meubelzaak in Villa Arena, met betaalbare designspulletjes. Na Strand Zuid gingen we met elkaar sms'en. Ik heb Lars gebeld en eerlijk verteld dat er iets tussen Sven en mij aan het opbloeien was. Hij nam het sportief op. Ik had Sven al op Curaçao ontmoet. Hij kwam er als vriend van Lars om met de vrouwelijke kandidaten te praten. Ik had op dat moment alleen nog oog voor Lars. Maar hij had mij al wel opgemerkt. Je moet het maar zo zien: ik deed mee aan het programma om de liefde te vinden, en die heb ik gevonden. Alleen niet met de bachelor."
Lars vertelde Mariëlla ook waarom hij dacht dat het fout aan het gaan was tussen hem en Karin: „Zij heeft een heel idealistische inslag, en hij heeft een eigen bedrijf en is zeer commercieel. Dat botste. Zij is dromerig, hij realistisch. Ik werk bij een bank ook in een commerciële omgeving. Onze werelden overlappen. Lars zei dat hij tot een uur voor de laatste rozenceremonie had gedacht dat hij mij zou kiezen. De videoboodschap waarin ik afstandelijk bleef en Karin heel veel gevoel legde, veranderde zijn emotie. Maar die momentopname was wel fout. Hij zei in het programma dat hij jaren met Karin door wilde. Dat is maar een paar dagen geworden."
Nachtclub
Lars ging toen de camera's in Doebai uitgingen iets eten met Karin, en daarna zijn ze nog naar een nachtclub geweest. Mariëlla: „In de gesprekken die ze toen voerden bleek snel dat het toch niks kon worden. Ze zaten ook niet als verliefd stel in het vliegtuig terug. Het was meer net als op de heenreis. Op dat moment zeiden ze nog niks over hoe het was afgelopen tussen hen. Maar Laila en ik verbaasden ons wel over hoe koeltjes alles ging. Ik geloof dat ze wel nog een paar dates in Nederland hebben gehad. De passie bleef echter weg."
Mariëlla heeft sinds de opnames half april eindigden moeilijke maanden achter de rug. „Toen de uitzendingen eenmaal begonnen kon ik niet meer met een andere man over straat. Mensen gaan je gezicht herkennen. Op mijn werk had ik zelfs verteld dat ik met mijn vader op vakantie naar Curaçao ging om afscheid te nemen omdat hij gaat emigreren. Dat laatste is trouwens wel waar. Er werd heel verbaasd gereageerd toen ze me op tv zagen."
Ze lacht: „En ik zat met mijn geheime lover Sven. We hebben huiselijke weken gehad, kan ik je zeggen. Samen koken, thuis eten en dan een filmpje kijken op de bank. Vandaag mag ik het uitschreeuwen: 'Ik ben verliefd!' Vanavond gaan we voor het eerst in weken buiten de deur stappen. En weet je waar we gezellig naar de laatste aflevering van de Bachelor hebben zitten kijken? Precies, bij Lars thuis!" Schatert: „Karin is op vakantie, zegt RTL. Maar Sven en ik hopen dat Lars nu snel de echte liefde vindt."