Monday, May 17, 2010

Bram Moszkowicz (49) heeft Nienke Hoogervorst ingeruild voor Eva Jinek, de nieuwslezeres

Bram Moszkowicz (49) en Eva Jinek (31) vormen een liefdeskoppel!

Update: zie onderaan!
twee leerden elkaar een halfjaar geleden kennen, maar hielden hun liefdesrelatie tot nu toe stil.
Eva presenteert sinds drie jaar het NOS Journaal. Over het liefdesleven van de in Oklahoma geboren nieuwslezeres was tot nu toe weinig bekend. Wel stond ze vorig jaar in het nieuws toen ze haar decolleté verschikte en zei: If you have it, flaunt it.
Haar geliefde haalde vorig jaar de rubrieken toen hij zijn echtgenote verliet voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst, die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won.

Bram Moszkowicz was al langer gecharmeerd van Eva Jinek. Dat blijkt uit het interview dat Eva een half jaar geleden met hem had voor het blad Linda.
Op Eva's vraag waarom de strafpleiter na een mediastilte van enkele maanden wel met haar wilde praten, antwoordde hij: 'Omdat jij het doet. Je was me opgevallen, een welkome afwisseling op tv. Ik zou me niet laten interviewen door iemand aan wie ik alles drie keer uit moest leggen.'
En toen Eva informeerde naar het type vrouw dat bij de begin vorig jaar gescheiden advocaat past, zei Bram: 'Een vrouw die even sterk is. Ik kijk, net als twintig jaar geleden, eerst naar het uiterlijk. Maar anders dan twintig jaar geleden vind ik een intelligente vrouw evenzo sexy als een fysiek aantrekkelijke vrouw.'
Nu de romance tussen de nieuwslezeres en Moskowicz publiek is geworden, wordt gespeculeerd dat de vonk tussen de twee is overgesprongen tijdens dat bewuste gesprek en de daaropvolgende fotoshoot die Eva en Bram samen hadden.

Update: Bram niet meer samen met Nienke