Sunday, December 23, 2012

Michael Boogerd voor 2e keer vader met Darya Nucci

Michael Boogerd leeft in een droom, hij en zijn vriendin Darya Nucci verwachten eind december 2012 hun eerste kindje. "Als iemand mij had voorspeld dat ik nu een vriendin heb die over een week of vier mijn kind verwacht, had ik het nooit geloofd."
De voormalige wielrenner had tweeënhalf jaar geleden, toen hij scheidde van Nerena Ruinemans nooit gedacht dat hij nu voor de tweede keer vader zou worden.
"Wanneer je gaat trouwen, ga je er niet van uit dat je het niet redt samen. Ik had gedacht dat wij samen nog wel een kindje zouden krijgen. Maar zo is het niet gelopen."
Uit zijn huwelijk met Nerena Ruinemans heeft Michael Boogerd een zoon van acht, Mikai Boogerd en volgende maand krijgt hij zijn tweede kindje met vriendin Darya Nucci. De vonk tussen Michael Boogerd en Darya Nucci sloeg over toen ze elkaar vorig jaar ontmoetten bij het tv-programma Sterren Dansen op het IJs.