Wednesday, October 05, 2011

Buurman Pieter verliefd op Bridget Maasland

Bridget Maasland verliefd op 'buurman' Pieter, die ze ontmoet heeft bij Amsterdam Open Air.

Pieter, de nieuwe liefde van Bridget Maasland en advocaat, blijkt gewoon bij de presentatrice in de straat te wonen. Daar kwam zij pas na hun ontmoeting achter.

De presentatrice ontmoette haar nieuwe liefde, een advocaat, afgelopen juni 2011. "Ik zag hem voor het eerst bij festival Amsterdam Open Air. Later kwam ik erachter dat hij bij mij in de straat woont", vertelt ze aan Party.

De blondine doet het wel rustig aan. "Ik ben héél bewust terughoudend omdat de persoon met wie ik nu ga niet werkzaam is in de showbizzwereld. Ik moet hem beschermen tegen alle media aandacht en publiciteit."

Wel bekent Bridget dat ze gelukkig is: "Ik heb het leuk. Ik durf ook gerust te zeggen dat we allebei hartstikke verliefd zijn." Bridget Maasland en haar advocaat hebben inmiddels dus al langer dan 5 maanden een relatie.